Τιμές προγραμμάτων & ποσότητα credits ανά εργασία
Αγοράστε credits και χρησιμοποιείστε τα όποτε τα χρειαστείτε

Θα χρησιμοποιήσω την υπηρεσία σας μόνο μία φορά
Θα χρησιμοποιήσω την υπηρεσία σας μόνο μία φορά

Είναι το μικρότερο πακέτο ώστε να μπορέσετε να δοκιμάσετε τις υπηρεσίες μας με σχετικά καλή τιμή.
Είναι το μικρότερο πακέτο ώστε να μπορέσετε να δοκιμάσετε τις υπηρεσίες μας με σχετικά καλή τιμή.

Είμαι επαγγελματίας / συμπληρωματικός προγραμματιστής και θέλω την καλύτερη αναλογία ποιότητας / τιμής για μια περιστασιακή δραστηριότητα επαναπρογραμματισμού.
Είμαι επαγγελματίας / συμπληρωματικός προγραμματιστής και θέλω την καλύτερη αναλογία ποιότητας / τιμής για μια περιστασιακή δραστηριότητα επαναπρογραμματισμού.

Είμαι επαγγελματίας προγραμματιστής και η δραστηριότητά μου διέρχεται αποκλειστικά / κυρίως μέσω της ιστοσελίδας σας. Χρειάζομαι εξαιρετική εξυπηρέτηση, υποστήριξη και τιμές.
Είμαι επαγγελματίας προγραμματιστής και η δραστηριότητά μου διέρχεται αποκλειστικά / κυρίως μέσω της ιστοσελίδας σας. Χρειάζομαι εξαιρετική εξυπηρέτηση, υποστήριξη και τιμές.
Τι είδος πελάτης είστε
Επωφεληθείτε με μια καλύτερη τιμή εάν χρησιμοποιείτε μόνο εργαλεία slave που συνδέονται με την ecutech.
Βελτιώσεις

Το στάδιο 0 δεν παρέχει καμία αύξηση στη ροπή ή την ισχύ. Προορίζεται να συνδυαστεί με επιλογές
Το στάδιο 0 δεν παρέχει καμία αύξηση στη ροπή ή την ισχύ. Προορίζεται να συνδυαστεί με επιλογές

Το στάδιο 1 είναι η βελτίωση της διαχείρισης του κινητήρα χωρίς την προσθήκη ή μετατροπή μηχανικών μερών. Το Στάδιο 1 είναι αξιόπιστο και αποτελεσματικό, ενώ προσφέρει απόδοση πρώτης κατηγορίας.
Το στάδιο 1 είναι η βελτίωση της διαχείρισης του κινητήρα χωρίς την προσθήκη ή μετατροπή μηχανικών μερών. Το Στάδιο 1 είναι αξιόπιστο και αποτελεσματικό, ενώ προσφέρει απόδοση πρώτης κατηγορίας.

Το Στάδιο 1+ είναι μια βελτιωμένη έκδοση του Σταδίου 1
Το Στάδιο 1+ είναι μια βελτιωμένη έκδοση του Σταδίου 1

Το Στάδιο 2 είναι ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου στο ανώτατο ασφαλέστερο επίπεδο, συνήθως απαιτεί και μηχανικές παρεμβάσεις στο όχημα σχετικά με το DPF, ΕGR, ελεύθερο φίλτρο ή ακόμη και εξάτμιση. Όταν επιλέγεται στάδιο 2 στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο προγραμματισμός DPF & EGR στα πετρέλαια ή DECAT στους βενζινοκινητήρες
Το Στάδιο 2 είναι ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου στο ανώτατο ασφαλέστερο επίπεδο, συνήθως απαιτεί και μηχανικές παρεμβάσεις στο όχημα σχετικά με το DPF, ΕGR, ελεύθερο φίλτρο ή ακόμη και εξάτμιση. Όταν επιλέγεται στάδιο 2 στην τιμή συμπεριλαμβάνεται ο προγραμματισμός DPF & EGR στα πετρέλαια ή DECAT στους βενζινοκινητήρες

Το στάδιο 3 είναι ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου του κινητήρα με συνδυασμό με την προσθήκη μηχανικών μερών. Το στάδιο 3 είναι μια εξατομικευμένη προετοιμασία σύμφωνα με τα εξαρτήματα που είναι εγκατεστημένα στον κινητήρα σας. Παρακαλώ λάβετε υπόψη ότι η ecutech διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί ένα αίτημα σταδίου 3. Πριν κάνετε κλικ στην επιλογή, βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει επιβεβαίωση από την ομάδα της ecutech ότι το στάδιο 3 έχει ήδη αναπτυχθεί για το όχημα σας.
Το στάδιο 3 είναι ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου του κινητήρα με συνδυασμό με την προσθήκη μηχανικών μερών. Το στάδιο 3 είναι μια εξατομικευμένη προετοιμασία σύμφωνα με τα εξαρτήματα που είναι εγκατεστημένα στον κινητήρα σας. Παρακαλώ λάβετε υπόψη ότι η ecutech διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί ένα αίτημα σταδίου 3. Πριν κάνετε κλικ στην επιλογή, βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει επιβεβαίωση από την ομάδα της ecutech ότι το στάδιο 3 έχει ήδη αναπτυχθεί για το όχημα σας.

Ο σκοπός του ελέγχου του αρχείου του εγκεφάλου από την ecutech είναι να σας δώσει μια άποψη σχετικά με τις τροποποιήσεις που έγιναν στο αρχείο που αποστέλλεται. Εάν το αρχείο θεωρηθεί από το σύστημα μας ως πρωτότυπο, το ticket θα κλείσει αυτόματα.
Ο σκοπός του ελέγχου του αρχείου του εγκεφάλου από την ecutech είναι να σας δώσει μια άποψη σχετικά με τις τροποποιήσεις που έγιναν στο αρχείο που αποστέλλεται. Εάν το αρχείο θεωρηθεί από το σύστημα μας ως πρωτότυπο, το ticket θα κλείσει αυτόματα.

Αυτή η επιλογή έχει σκοπό την επαναφορά του τροποποιημένου αρχείου σας στην εργοστασιακή του κατάσταση
Αυτή η επιλογή έχει σκοπό την επαναφορά του τροποποιημένου αρχείου σας στην εργοστασιακή του κατάσταση

Ο σκοπός της βελτίωσης του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει καλύτερη απόκριση και γρηγορότερο χρόνο σε αλλαγές ταχύτητας συνήθως σε διπλόδισκα κιβώτια όπως DSG / Stronic κτλ. Καθώς ανεβάζει και τα όρια στον περιορισμό ροπής για να μην «κοβει» τον κινητήρα μετά από πιθανή βελτίωση στην ισχύ από επαναπρογραμματισμό.
Ο σκοπός της βελτίωσης του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει καλύτερη απόκριση και γρηγορότερο χρόνο σε αλλαγές ταχύτητας συνήθως σε διπλόδισκα κιβώτια όπως DSG / Stronic κτλ. Καθώς ανεβάζει και τα όρια στον περιορισμό ροπής για να μην «κοβει» τον κινητήρα μετά από πιθανή βελτίωση στην ισχύ από επαναπρογραμματισμό.
Ρυθμίσεις

Στην περίπτωση οχήματος ντίζελ, αυτή η επιλογή αναπρογραμματίζει την λειτουργία του dpf

Αυτή η επιλογή απενεργοποιεί την λειτουργία της βαλβίδας EGR έτσι ώστε να μην υπάρχει πλέον ανακυκλοφορία καυσαερίων.

Aυτή η επιλογή αναπρογραμματίζει την λειτουργία του SCR (adblue)

Με αυτήν την επιλογή μπορείτε να διαγράψετε βλάβες από τον πίνακα βλαβών του εγκεφάλου του οχήματος, και κατά συνέπεια να μην εμφανίζονται στο διαγνωστικό όπως και στο ταμπλό του οχήματος. Ο αριθμός των κωδικών σφαλμάτων περιορίζεται σε 5 ανά εργασία.

Απενεργοποιηση κόφτη ταχύτητας

Μερικές φορές το σύστημα start & stop γίνεται ενοχλητικό και αργεί να εκκινήσει τον κινητήρα. Αυτή η επιλογή καταργεί το σύστημα start & stop.

Το όχημα διατηρεί το εργοστασιακό πρόγραμμα στην κανονική λειτουργία και ενεργοποιεί το βελτιωμένο πρόγραμμα μόνον όταν ενεργοποιηθεί η επιλογή sport. Έτσι διατηρεί τον οικονομικό και χαρακτήρα σε κανονικές συνθήκες.

Αυτή η επιλογή επιτρέπει την προσαρμογή της σπορ οθόνης με τις νέες επιδόσεις του αυτοκινήτου.

Τα αυτοκίνητα από κατασκευής τους όταν οι στροφές πλησιάζουν στον κόφτη μειώνουν την απόδοση /ροπή του κινητήρα για να γίνει ομαλή μετάβαση στον κόφτη, δηλαδή να διακοπεί η ανάφλεξη ή το καύσιμο. Το hard rev cut απενεργοποιεί αυτήν την λειτουργία ώστε να πάρετε τα μέγιστα από την καμπύλη ροπής του κινητήρα.

Αυτή η μετατροπή που επιτρέπει στο όχημα να λειτουργεί και με καύσιμο βιοαιθανόλης.

Το Pop & Bang είναι το αποτέλεσμα μιας καθυστέρησης ανάφλεξης (ignition advance) που προκαλεί σκασίματα από την εξάτμιση όταν απελευθερώνεται το πεντάλ του γκαζιού. Προσοχή, αυτή η διαδικασία προτείνεται να χρησιμοποιείται μόνο σε οχήματα χωρίς ή με σπορ καταλύτη.

Αυτή η επιλογή σάς επιτρέπει να έχετε το Pop και Bang μονο όταν ενεργοποιείτε την λειτουργία σπορ του αυτοκινήτου

Τα σκασίματα DSG είναι ένα είδος μικρού pop και bang που ακούτε όταν αλλάζετε ταχύτητα. Ορισμένα οχήματα παραγωγής το έχουν, άλλα όχι και έχουμε την επιλογή να το προσθέσουμε.

O εγκέφαλος του οχήματος ανοίγει μερικώς τα κλαπέ της εξάτμισης στη λειτουργία σπορ, για τυπικούς λόγους. Η επιλογή αυτή επιτρέπει το άνοιγμα των πτερυγίων στο 100% όταν είναι ενεργοποιημένη η λειτουργία σπορ

Aυτή η επιλογή θα αφαιρέσει τη φωτεινή ένδειξη του καταλύτη από το ταμπλό.

Αυτή η επιλογή απενεργοποιεί την τεχνολογία Cylinder On Demand (COD).

Ενεργοποιεί το launch control για μερακλήδες...

Απενεργοποίηση του συστήματος ψυχρής εκκίνησης

Αυτή η επιλογή σάς επιτρέπει να απενεργοποιήσετε το Swirl Flap, ένα σύστημα που επιτρέπει στον αέρα να στροβιλίζεται μέσα από τις βαλβίδες εισαγωγής.

Περιορισμός μέγιστης ταχύτητας στα 30 km/h

Κόφτης στροφών για πετρελαιοκινητήρες με εφέ ήχου popcorn

Σε ορισμένους κινητήρες ντίζελ, ειδικά στον EDC16 VAG, η θερμή εκκίνηση είναι προβληματική. Η λύση μας διορθώνει αυτό το πρόβλημα.

Στην περίπτωση οχήματος ντίζελ, αυτή η επιλογή αναπρογραμματίζει την λειτουργία του dpf
ΚόστοςΣυνολικά Credits
Κανονική ΑξίαΑξία πακέτου Pro Tuner
Συνολικά Credits
Κανονική ΑξίαΑξία πακέτου Pro Tuner
Αξία πακέτου Pro Tuner
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER
Η ecutech είναι περήφανο μέλος του ομίλου εταιριών T.E.C.H.
Ecutech – Ολοκληρωμένα συστήματα διάγνωσης οχημάτων
SiliconTech – Προϊόντα τεχνολογίας
Cptech – Γνήσια Ανταλλακτικά οχημάτων
Safetytech – Προηγμένα συστήματα ασφαλείας
Copyright © 2023 ecutech.gr