Βοήθεια Πελατών
Έχετε κάποιο τεχνικό ζήτημα και χρειάζεστε την άμεση βοήθεια πελατών από τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας; Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε μέσω απομακρυσμένης υποστήριξης! Ακολουθήστε τα παρακάτω απλά βήματα για να λάβετε την υποστήριξη που χρειάζεστε.
1. Κατεβάστε το Εργαλείο Απομακρυσμένης Υποστήριξης
Κάντε κλικ στον σύνδεσμο παρακάτω για να κατεβάσετε το προσαρμοσμένο εργαλείο μας:
Ecutech Teamviewer QuickSupport για Windows ή MacOS:
Teamviewer QuickSupport για Android συσκευές:
2. Εκκινήστε την Εφαρμογή
Μόλις ολοκληρωθεί η λήψη, εκτελέστε το αρχείο που κατεβάσατε και ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη.
3. Παραχώρηση Πρόσβασης
Ένας από τους εξειδικευμένους τεχνικούς μας θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα σας ζητήσει τον Κωδικό Σύνδεσης που εμφανίζεται στο παράθυρο της εφαρμογής. Παρακαλούμε μοιραστείτε αυτόν τον κωδικό μαζί μας για να ξεκινήσει η υποστήριξη.
Χρειάζεστε βοήθεια;
Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή δυσκολία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.